Post by evenolwadpea on Mar 16, 2022 20:13:09 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Color Switch ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Color Switch IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge oplevelsen ▞▞▞
▞▞▞ Color Switch 2022 version ▞▞▞
Spillet er sjovt og en stor tidsforbruger. Ville bare ønske, at der ikke var nogen pop op-reklamer. Jeg har ikke noget imod annoncer nederst på skærmen eller annoncer, som jeg med vilje klikker på for at genoplive, men de pop op-annoncer, især videoannoncer, skal væk.
det er sjovt og afslappende, men en gang i mellem fryser det, og jeg skal helt ud og derefter ind igen, og det er virkelig irriterende, men ellers er det et fantastisk spil, og jeg ville ønske, at jeg kunne give det 5 stjerner, men på grund af frysepunktet op jeg kan bare ikke
Blev ved med at styrte. absolut spild af tid
Dette er et fantastisk spil, som du taber bolden, det er meget sjovt, jeg sætter 4 stjerner, fordi du skal opdatere det og sætte online-tilstand på 2 sider, en for dig at spille, og den anden side er for den anden spiller at spille med chat. Mere sjov!
hver gang spillet opdaterer vil det slette mine fremskridt, og jeg er nødt til at starte forfra. Det her er ikke sjovt!! Jeg har slettet spillet, og det forbliver slettet. Held og lykke med dine dumme opdateringer
Jeg plejede at spille spillet meget, da jeg var yngre, og jeg fandt det igen i legebutikken. Jeg er skuffet over, at mange af de gamle spiltilstande er væk. Den nye version er oversvømmet med annoncer. Under gameplay opdateres annoncerne nederst på skærmen og forårsager forsinkelsesspidser, og du taber spillet. Ikke kun annoncerne nederst på skærmen, men der er også annoncer, du får under gameplay. Bolden er hurtig, jeg kan næsten ikke komme forbi det første niveau. Jeg har oplevet disse problemer i klassisk tilstand
Anstændigt spil generelt, men jeg kan virkelig ikke tåle, at indlæsningsskærmen er 10 sekunder lang, så det er irriterende at rejse til et andet spil.
Dejligt spil, jeg har kun spillet i 15 minutter, og jeg har ikke fået nogen tilføjelser! Spillet er virkelig sjovt, tonsvis af minispil at spille. Jeg har ledt efter nogle gode minispil at spille, og dette er indtil videre min favorit! Jeg har ikke spillet længe, så jeg kan ikke sige så meget, men jeg kan virkelig godt lide det!😃😃👍👍 Åh, men der er en ting mere, klassisk tilstand er virkelig svært, gør det nemmere ved at tilføje en ny chance? Også selvom jeg skal se en tilføjelse.
Jeg nyder dette spil, og jeg slap af med det for at skabe plads, hvilket var hjerteskærende. Da jeg vendte tilbage... blev alle mine yndlingsspiltyper slettet! Det er stadig et vidunderligt spil, misforstå mig ikke... men det har ikke den tiltrækning, jeg fik fra det for længe siden. Mange af de gamemodes, jeg var ivrig efter at prøve igen, var væk. Det er ret skuffende.
Dette spil er sjovt, og jeg nød det meget i begyndelsen.Niveauerne var fine (til tider lidt frustrerende), men annoncerne! Jeg ville spille et hårdt niveau, og lige som jeg ville afslutte det, ville der dukke en annonce op midt på skærmen, og jeg ville dø. Jeg ville heller ikke være i stand til at slippe af med det, hvilket var frustrerende, for når det ikke skete, ville spillet fejle, hvis jeg forsøgte at genoplive mig selv. Spillet ville stadig fortsætte, men jeg ville ikke være i stand til at sætte det på pause, gå hjem eller genoplive.
voodo
Lidt kedelig
Jeg har mistet alle mine highscores flere gange, selvom jeg forblev logget ind. også i galaksespillet, hvis jeg bliver ved med en annonce eller ved at bruge 100 stjerner, går det ned, og jeg mister min score. det er et sjovt spil, men jeg var virkelig skuffet over at se, at jeg mistede alle mine fremskridt
Kan nogle gange blive kedeligt
Det er sjovt, men nogle spiltilstande er ikke så sjove, jeg har klaret halvdelen af minispillene, og der er nogle, jeg ikke kan lide dybhav, skiløb, løb og andre, men generelt er det stadig et godt spil, jeg spiller ofte, når jeg har tid til
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, jeg synes, det er meget sjovt, men denne massive spamming af annoncer på annoncer er så irriterende og ude af kontrol. Mængden af annoncer, som dette spil viser under og mellem gameplay, er virkelig irriterende, og de får spillet til at halte, mens du spiller. Udviklerne hævder, at dette ikke sker, men det gør det ved flere lejligheder. Jeg er klar over, at du kan betale for at fjerne annoncerne, men jeg kan ikke se, hvorfor jeg skulle være nødt til det. Jeg forstår, at det er gratis, men hvis 8ball Pool kan være gratis uden annoncer, tror jeg, at denne heller ikke kunne undskylde
Layton: Unwound Future in HD Petualangan rgj
I de første par dages afspilning gik appen helt fint, jeg spillede et stykke tid, udforskede appen og stoppede derefter i et par uger, da jeg begyndte at spille den igen, den frøs. Jeg åbner appen, jeg begynder at spille, og den fryser pludselig. Ok, det er fedt, der sker fejl, så jeg genstarter appen, og den fryser igen. Mærkeligt... måske tager det lidt tid. Jeg stoppede med at spille det igen, og jeg kommer tilbage med samme problem! Jeg geninstallerede det, samme problem. LØS DETTE!!!!! Jeg afinstallerede. Jeg geninstallerer, når denne fejl er rettet
Også. Mange. Annoncer. Indlæser langsomt og fejler meget.
Jeg har allerede skrevet en anmeldelse, men den gik ikke igennem, hvilket gør mig en smule mere irriteret, men vendte dybest set tilbage til spillet efter år uden at have spillet det og glad for at se, at de stadig opdaterer det. Desværre mistede jeg dog alle mine fremskridt. Men en ting, jeg glemte at nævne i min anmeldelse, er, at dette spil er ret grådigt, da dets annoncer og gameplay er ret irriterende. Fungerer ting ikke, når du trykker på skærmen? Ja, halter ud af ingenting? Ja. Annoncer, der dækker skærmen? Sådan. Lidt af en skuffelse.
annoncerne er latterlige i dette spil. De dukker op hver 3. eller 4. runde og tvinger dig til at se 30 sekunder af det, og så gør annoncerne i bunden din lvl-forsinkelse og roder. Så vildt dumt.. Dette spil er sjovt, men kan kun bedømme 2 stjerner for dette..
Color Switch Árkádjátékok bsca
Jeg kan virkelig godt lide dette spil!Men da jeg gik tilbage på det i dag, mistede det alle mine fremskridt! Jeg var så tæt på at spare op til en bold, jeg ville have, men den genstartede bare og reddede ikke. Meget skuffet.
Color Switch Arkade hdas
Der er alt for mange annoncer, det er en vittighed, der er en annonce hvert 1. spil, og nogle gange under dit spil vil jeg komme med en notifikationsside og sætte dit spil på pause, men så genoptager du pausen, og du dør og ser cirka 2 minutter. du kan ikke gå ud af, så irriterende, jeg sletter det nu
Jeg elsker dette spil, det har så mange forskellige typer ting, du kan gøre. Men deres er en annonce som hver gang du dør og idk om dig, men hvis jeg spiller det på Amazon freetime, tager det evigheder at indlæse. Jeg kan heller ikke lide at betale penge for apps, medmindre det er det værd, og jeg har det i fritiden, så jeg kan ikke spille det meget, og jeg skulle bare starte forfra
Opdatering: Det ser ud til siden sidste gang, at udviklerne har fundet ud af problemet med skybesparelse og forsinkelse og har rettet det. Nu halter det næsten ikke, og jeg kan FAKTISK GEMME mine fremskridt ordentligt. Så nu er det lige så sjovt at spille som før 🙂 Godt arbejde fra udviklernes side. Men nu ser spillet ud til at køre meget langsomt på nogle niveauer. Det er ikke så afskrækkende at spille, som det var før med save- og skylagrings-tinget, men du kan næsten øjeblikkeligt bemærke en ændring i præformancene for nogle tilstande.
Det er en sjov app, men kan ikke lide tilføjelserne i bunden
Color Switch Spillehall glz
15x15
det er godt. masser af levals og ting at lave ... bare så mange tilføjer. Jeg er klar over, at gratis spil har brug for annoncer, men især dette ser ud til at have så mange.
Dette spil var bedre før. Jeg har aldrig set annoncer. Nu får jeg 30 sekunders annoncer, som jeg ikke kan springe over midt i spillet. Dette spil er gået ned ad bakke som alle de andre. Jeg vil slette dette spil med det samme, når annoncerne begynder at bremse et spil, vil jeg være ligeglad med at spille det.
Dette gik fantastisk indtil for de sidste par dage siden, hvor tilfældige annoncer begyndte at blive vist midt på min skærm, hvilket desværre fik mig til at stoppe og afslutte spillet! Det afskrækker mig fuldstændig fra at spille nu på grund af disse annoncer. Ret venligst dette problem/fejl hurtigst muligt .. ellers bliver jeg nødt til at afinstallere, hvilket vil være en skam, da jeg har spillet i så lang tid. Tak.
Ingen udviklere har tilføjet en tilstand siden 1/2 år siden
Ikke dårligt. Du kan blive træt af det hurtigt eller langsomt afhængigt af din stil, men det eneste andet, jeg ikke kunne lide, var lille. Flere annoncer end jeg kunne tænke mig, lidt for mange. Nogle niveauer er meget svære for mig, men det er højst sandsynligt bare fordi jeg personligt ikke kunne få dem. Og når du indlæser spillet, kan jeg ikke lide, når det altid viser Google Play Butik-annoncer. (Download og du vil vide, hvad jeg mener) Alt andet kan jeg godt lide.
**Revision: spillet indlæses nu, men alle mine fremskridt er gået tabt og vil ikke synkroniseres. Der står, at det er forbundet til min Google-konto, men ingen af niveauerne eller de låste bolde vises.*** Jeg kunne virkelig godt lide dette spil, men i de sidste par uger kan jeg ikke få det til at åbne, det åbner kort og tvinges derefter til at lukke efter 7-10 sekunder 😭
Spillet er meget godt og vanedannende, men jeg er så træt af annoncerne... De er ikke kun nederst på skærmen hele tiden, men dukker også op midt på skærmen, mens du spiller. Spillet hænger også meget. Ret venligst disse fejl.. Indholdet af spillet er dog virkelig godt!
Det er ikke så slemt, der er virkelig simple spil. Jeg kunne godt lide det, men det er kedeligt nogle gange
Det er et fantastisk spil, der totalt dræber tiden, selvom jeg vil foreslå forsinkelsen, der skal arbejdes på.
Den er rigtig god man skal bare slukke internettet så kommer der ingen reklamer 😉
Den er ret god! Men nogle forhindringer er meget svære, og tilføjelserne kan nogle gange blokere for dit udsyn. Ellers kan jeg virkelig godt lide dette spil og kreativiteten bag det! For dem, der ikke har spillet spillet, har du en bold med en bestemt farve, og du skal igennem forhindringer med samme farve som din bold! (Der er også forskellige spiltilstande, jeg har lige kaldt den klassiske!)
Det er et helt fint spil og virker fint. Jeg synes det tager lidt lang tid hvis du dør og så må vente på at den tæller dine stjerner som du har samlet op og så kan trykke på play igen. Og pludselig så begyndte nogen at knapperne at blinke lidt og jeg tænkte ikke så meget over det, men så pludselig begyndte bare HELE skærmen at blinke lille.. og når jeg gik ud af spillet så stoppet det.
Alt i alt er dette spil meget sjovt at spille, og jeg vil klart anbefale det. Dette spil har hjulpet mange mennesker inklusive mig selv og holder mig meget underholdt.
Jeg har haft denne app før, og jeg elskede den, så da jeg så den igen, sagde jeg, få den, og her nyder jeg den. Det giver dig mange chancer for forskellige slags modes og forskellige former for spillere at gå med, så jeg giver dette en 5-stjernet vurdering
jeg elsker det!
Color Switch Arkade prm